نارسایی کلیه باعث اسپاسم عضلانی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه باعث اسپاسم عضلانی

این امر باعث اسپاسم عضلات نارسایی کلیه خوب، نارسایی کلیوی می تواند علائم و عوارض است که بیماران بسیار مشکل می شود. مطالب زیر به شما کمک خواهد کسب اطلاعات بیشتر در مورد علایم نارسایی کلیه و درمان.

پاسخ این است که نارسایی کلیه می تواند اسپاسم عضلانی می شود. همانطور که همه ما می دانیم، کلیه ها نقش مهمی در تنظیم مایعات و الکترولیت ها بازی کند. نارسایی کلیوی به معنی کاهش شدید عملکرد کلیوی، در آن صورت، اغلب منجر به عدم تعادل الکترولیتی. الکترولیت ها ذرات درگیر در انتقال تکانه در عضلات و اعصاب عنوان شده است. عدم تعادل الکترولیت می تواند به عوارض جدی و حتی مرگ منجر شود، بنابراین باید توجه کافی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی بیدار. بنابراین آنچه که در اسپاسم های عضلانی درگیر است؟

سدیم نقش مهمی در تعادل مایعات، عملکرد عصبی- عضلانی و تعادل اسید و باز نقش دارد. کلیه یا حفظ و یا دفع سدیم با توجه به نیازهای بدن است. در مرحله نارسایی کلیوی، کلیه ها قادر به دفع سدیم، هیپرناترمی اتفاق می افتد. در حالی که هیپرناترمی می تواند به افزایش فشار خون، ضعف، عدم تعلق و عضلات لرزش منجر شود.

علاوه بر اسپاسم عضلانی، پتاسیم بالا نیز به طور معمول در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مشاهده می شود. وقتی پتاسیم می سازد تا در خون، افزایش پتاسیم به نام. این می تواند خستگی، ضعف عضلانی یا فلج، و گرفتگی عضلات شکم، و غیره باعث شرایط انگیزه های شدید قلبی را کند خواهد کرد و ممکن است به ایست قلبی منجر شود. پس از آن برای کنترل سطح پتاسیم در محدوده طبیعی، بدون در نظر گرفتن اینکه آیا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه هستند دیالیز است یا نه بسیار، بسیار ضروری و مهم است.

اگر شما هر گونه سوال در مورد نارسایی کلیه، شما می توانید بروید و صحبت مستقیم با دکتر آنلاین و یا یک پیام یا ایمیل زیر enfermedad-renal@hotmail.com ترک ما قطعا مشاور پزشکی را ظرف مدت 48 ساعت .





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 5504
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: